Реклама

Блог / Новини RSS 2.0

Що потрібно знати про футболку

firstnПерша офіційна згадка про футболки датується 1913 роком. Як багато класичних чоловічих речей, футболки походять від військового обмундирування. Їх видавали морякам на підводних човнах: вдягати під комбінезони замість сорочок, щоб не було жарко і не чіплятися рукавами.

 

У Другу світову війну футболками обзавелися морські піхотинці армії США, а під кінець війни і звичайні військові. Коли війна скінчилася, ветерани забрали футболки на громадянку. Футболки стали майже уніформою робочого люду - механіків, будівельників, вантажників та інших трудяг. І все ж здебільшого це було спіднє - футболки надягали під сорочку або під час фізичної праці, або занять спортом.

 

Зрозуміло, у справі популяризації футболок не обійшлося без Голлівуду. Першою важливою появою футболки на екранах вважається фільм «Трамвай "Бажання"» 1951 з Марлоном Брандо, побачивши біцепси якого зітхали глядачки різного віку. Ще три роки потому репутацію футболок закріпить фільм «Дикун» все з тим же Марлоном Брандо, а в 1955-му - «Бунтар без причини» з Джеймсом Діном. Всі вони з'являлися в досить щільно сидячих світлих футболках, зрозуміло, однотонних і без принтів.

 

У 50-х роках з'являються перші рекламні футболки з написами, і до кінця десятиліття футболки одночасно «розквітають» як маркетинговий механізм, але майже вмирають як одяг джентльмена. Велика частина футболок стає безформними мішками з рекламою компаній або з іронічними написами. Як не дивно, ці втрачені роки рятують хіпі з їх tie-dye футболками: майку зав'язували вузлом і вмочували в різні яскраві фарби, на виході виходили дивовижні психоделічні візерунки. А в 1977 році з'являється футболка I (серце) NY - мабуть, найвідоміша на світі.

 

У 90-х і 2000-х футболка стає абсолютно повсякденним одягом, в ній ходять завжди і скрізь. Ціни простягаються від безкоштовних рекламних до дизайнерських за сотні доларів.

 

У 2012-2013 році на хвилі моди вкрай популярними стають футболки з кишенею. І, на щастя, пропорції знову наближаються до того, що було в 50-і роки.

 

Футболка, як і шорти, повсякденна річ. Тому потрібно розуміти, що футболка доречна далеко не у всякій ситуації. І хоча зараз, особливо у творчих колах, серед програмістів чи журналістів, загалом, людей, які не страждають зайвою прихильністю до корпоративної культури, вважається нормальним ходити у футболці навіть на роботу, рекомендуємо цього остерігатися. Принаймні, якщо ви надягнете на роботу поло або сорочку з коротким рукавом, то точно будете виглядати солідніше будь-якого колеги в футболці.

 

Самий елегантний і безпрограшний варіант - безумовно, однотонна біла, синя або сіра футболка. Втім, це зовсім не означає, що варто себе обмежувати в кольорах - смугасті чи яскраві футболки теж можуть виграшно виглядати. Головне - пам'ятати, що не всі кольори підходять до кожної особи. Скажімо, якщо у вас бліда шкіра, то жовта футболка може додати вам нездоровий вигляд. А людям з яскравим рожевим обличчям варто з обережністю поставитися до бездоганно білих футболок. Топ під піджаком - поєднання неортодоксальне, але зараз цілком доречне.

 

Чим простіша річ, тим більше на себе звертає увагу матеріал і посадка. Хочете виглядати дійсно добре - вибирайте приємні на дотик футболки з хорошої тканини, і ні в якому разі не синтетичні - вони не тільки погано виглядають, але в них ще й дуже жарко. Намагайтеся, щоб футболка не бовталася, а досить щільно сиділа. Але обтягувати всі м'язи зовсім не обов'язково. До речі, V-подібний виріз підкреслює атлетичну фігуру і візуально робить плечі ширше (створює приблизно той же візуальний ефект, що і виріз піджака), але потрібно не переборщити з його глибиною - якщо у виріз вже лізе волосся з грудей, то розріз явно занадто великий.


Українська  Русский  English 
(порожньо)
 

Популярне
© GRAFFITI STREETAll Rights Reserved.